Paulownia iulie 2013


Salutare la toată lumea. Acum o saptamana am trecut să vad evolutia arborilor de Paulownia Tomentosa și am avut o mare surpriza. Mi-au depasit asteptarile în legatura cu înaltimea la care ma asteptam să crească, pur si simplu eram uimit. Acesti arbori au fost plantati anul trecut în luna iulie, în primavara o parte din ei au fost taiati de jos pentru a creste noua tulpina altii în schimb nu i-am taiat pentru a vedea cum se dezvolta tulpina în acest caz.

Mai jos este filmul facut exact acum o saptamana pe 7 iulie 2013.

Paulownia iulie 2013

4 Responses to Paulownia iulie 2013

  1. PG says:

    Salut
    Si eu am plantat pe 13 iulie si ma gandeam ca e cam tarziu .Sper sa creasca .Tu de ce nu i-ai taiat de jos ? Oricum au crescut foarte bine ;se vede marimea frunzei comparativ cu palma .

  2. hapylica says:

    Atentie la sistemul de legare a puietilor cu aceea ata de rafie.La un vant puternic sa nu ii rupa.Era mai bine cu un tutore fiecare!Macar 1,5m sa aiba tutorele.

    • Au fost niste vijelii de se misca Paulownia aproape ca o trestie batuta de vand si mi-a fost frica să nu se rupa de jos deaceea e acea ata legata de gard. Daca te uiti mai bine vezi și frunzele putin gaurite de la ploaie cu piatra.
      Data viitoare NU o să o mai vezi că o dau jos. În film se vede ca deja jumate este lemnificat.

Lasă un răspuns

