Paulownia August 2013


Salutare la toată lumea. Am cam întarziat acum cu prezentarea updatului cu evolutia arborilor de Paulownia Tomentosa îngrijiti de mine.

În august am fost plecat în concediu și nu prea am avut acces la internet tot timpul, dar am avut timp să pregatesc materialul video cu evolutia arborilor de Paulownia. Ceea ce pot să vă spun acum e ca cel mai bine si frumos s-au dezvoltat arborii care i-am taiat de jos. Au tulpina mult mai dreapta și nu se vede nodul dintre ani. Să nu stam prea mult de vorbe și să prezentam filmuletul. Daca aveti ceva nelamuriri comentati și lamurim întrebarile.

13 Responses to Paulownia August 2013

  1. Mihai Roman says:

    daca il tai de jos toamna ( in ce perioada se taie ?? ) in celalat an cresc inapoi la fel de inalti ?

    • Lucian Covaci says:

      Începand din luna noiembrie când încep să cada frunzele, pana în aprilie se taie.
      Daca îi tai la iarna la anul vor creste la fel de înalti.

  2. Mihai Roman says:

    care e diferenta dintre paulownia tomentosa si paulownia elongata ?

    • Lucian Covaci says:

      Diferentele sunt mai multe:
      – difenta de culoare și perioada când înfloresc.
      – diferenta de rezistenta la frig iarna.
      – difenta de formare / densitate a coroanei daca nu e îngrijit.
      plus alte mici diferente care fac difenta.

  3. Sergiu says:

    Buna ziua,am pus si eu seminte la germinat intr un pahar cu apa.Astazi este a 4 zi au lumina nopate de la un bec iar ziua naturala,Pana acuma nu am vazut niciun firicel de radacina nimic .cat trebuie sa astept pana la 10 zile ? va multumesc

  4. istrate says:

    care e parerea voastra in legatura cu paulownia credeti ca merge?

    • Lucian Covaci says:

      Salut,
      Parerea mea despre Paulownia e ca este un arbore care are viitor în România zic eu.
      Problema e că foarte putini știu și să îngrijească un arbore de Paulownia oricare ar fi el Tomentosa, Elongata sau hibrid de orice combinatie.
      Scopul postarilor mele video și text este de informa cum se îngrijeste un arbore de Paulownia pentru a scoate o tulpina dreapta si fara defecte.
      Pe parcurs voi posta tutoriale și informatii despre Paulownia în România și diferite aspecte.

      Numai bine.

  5. istrate says:

    cui vinzi copacii,noi in romania nici piata de desfacere nu prea avem….?

  6. Sofy says:

    Si nimeni nu o sa ti dea un raspuns concret cui sa vinzi…pur si simplu mi se pare o afacere doar pt cei care vand puieti!!Astept alte pareri!!Vreau sa ma contrazica cineva:)))

Lasă un răspuns

