Paulownia repicare


Un mic film cu evolutia si modul cum s-au dezvoltat plus mutarea puietilor în ghivece personale.

8 Responses to Paulownia repicare

  1. hapylica says:

    Lampa cu multe leduri face toti banii,au crescut tare frumos si uniform.Eu m-am cam calicit si am folosit alveolele cele mai mici.Felicitari!

    • Lucian Covaci says:

      în legatura cu alveolele mă gandesc serios sa trec la tava de alveole mai mare ca volum pe alveolă si NU ca numar de alveole pe tava.

  2. Buna seara am o problema cu plantele au o luna de cand sunt in pamant si au deja 4 prunze da mici si mi sau blocat care este problema?si nu leam pus inca in alveole is toate impreuna.

    • Lucian Covaci says:

      Cum adica sunt toate împreuna ? Sunt la gramada dese ?
      Nu ai lasat deloc distanta între ele ?
      Lumina de care au și cate ore ?

  3. Roxana says:

    Buna,
    Am luat seminte de la tine anul trecut. Le-am plantat in februarie 2014, apoi am mutat plantele in ghivece individuale si inca le tin in interior, unii au cam 10 cm inaltime. Cand sa-i plantez afara, in septembrie? Sau sa astept pana la primavara?

    • Lucian Covaci says:

      Acum, cu cat mai repede cu atat mai bine. cand le plantezi sa aibe peste 10 cm înaltime.

      • Roxana says:

        Merci. Ma gandeam sa nu se usuce de la soarele puternic. Peste cati cm trebuie sa aibe la plantare? Nu apare nicio cifra in comentariul tau.

      • Lucian Covaci says:

        Am uitat sa precizez înaltimea minima, oboseala.
        Nu uita ca trebuie udat bine cand îl plantezi iar pamantul în groapa sa fie afanat, dimensiuni groapa 60 x 60 cu 60 cm adancime.
        Trebuie sa sibe minim 10 cm înaltime, cam precum arata în poza asta http://clucian.sunphoto.ro/Vand_Paulownia/89462139

Lasă un răspuns

