Paulownia tăiere de jos


Am facut un scurt film unde explic cum aleg si cum gandesc atunci cand îl tai de jos.

13 Responses to Paulownia tăiere de jos

  1. Lucian,
    De unde se pot procura aceste seminte de paulownia? As incerca si eu sa experimentez cresterea acestei specii aici la Brasov…

  2. costy says:

    Daca plantam in aceasta luna, iunie, elongata germinata din seminte si care are jumatate de metru inaltime, ce cantitate de apa este necesara si la ce interval de timp pentru o crestere rapida ?

  3. alex says:

    va rog un sfat ce sa fac cu copaci de paulownia ca incep sa mi se uste si tulpina se face maro. cu ce sa ai tratez?

    • Lucian Covaci says:

      Ca sa îi tratezi trebuie sa stii ce problema au. Vezi sa nu ai cumva prin pamant larve de carabus care manana radacinile de Paulownia sau alte probleme cu apa care stagneaza pe pamant.

  4. dd says:

    Frate in filmuletul apare gradina ta dar mai apare ceva in gradina ta si ar trebui sa prezinti si ce mai cultivi pe acolo,de exemplu canabisul care il cultivi si se vede in film pentru ce este?O dovada mai buna ca asta direct din gradina ta este buna la dosar pentru cati-va ani de puscarie.Tu ce zici.

    • Lucian Covaci says:

      Multumesc pentru interes si că te-ai straduit să îmi scrii un comentariu.
      Spune te rog la ce minut în film ai vazut tu plantele de care amintesti?
      Eu zic că te înseli.

  5. Marc Bodagn says:

    salut Lucian ! am citit si am vazut cam tot ce postezi, esti dedicat cauzei foarte frumos, urmaresc si eu copacul de vreo 2 ani, cam tot ce apare pe internet in general, as vrea sa te intreb daca nu sti cumva vreo plantatie ce se recolteaza sau a fost recoltata la noi in tara ,era vorba de ceva pe la Maramures, multumesc anticipat.

  6. Salut, am si eu o intrebare, daca anul acesta plantez pomi de poulownia ii pot taia de jos, asa cum este in inregistrare, anul acesta sau trebuie sa astept si sa ii tai in anul urmator?

Lasă un răspuns

