Paulownia evoluție … masurare


Salutare la toată lumea, am fost ocupat în ultima perioada cu o groaza de probleme și treburi așa ca nu am mai avut timp sa scriu ceva pe blog.

Între timp arborii si-au vazut de cresterea lor normala, altii au mai evoluat cu îngrijirea si posibil sa depasim recordul chinezesc ( 14 metri ) la crestere într-un an, un coleg are un arbore printre altii care deja a depasit în luna August 5 metri.

Ceea ce eu zic ca este superb având în vedere că mai avem în fata luna septembrie.

Mai jos avem câteva filmulete asa cum s-au dezvoltat și o masuratoare la un arbore de Paulownia Elongata.

Aici dupa o luna în luna iulie

Aici masuram circumferinta la un arbore de Paulownia Elongata, vârsta în jur de 5 ani.

Cât de curand am sa revin cu alte filmulete si mai interesante.

9 Responses to Paulownia evoluție … masurare

  1. Istrate Ion says:

    Locatia arborelui de 5 ani este in Gradina Botanica,langa cel din care luam seminte.Am zis bine?

  2. Salut.. am cumparat de la tine in primavara cateva seminte de P. tomentosa si P. elongata.. as vrea sa te intreb ceva pe mail.. daca poti sa imi raspunzi acolo. Merci.

  3. eugen says:

    Ma intereseaza cat costa aceste seminte,sunt la inceput si as vrea sa plantez si eu.multumesc

  4. mirela says:

    Bună,salut pe toţi cei de pe acest site! Şi eu am cumpărat de la cineva câteva sute de seminţe de paulownia elongata, am pus câteva într-un recipient cu apă dar,deşi au trecut 25 zile, nu au germinat. Există vreun secret în acest sens? trebuie neapărat să cumpăr planta ?

Lasă un răspuns

