Paulownia probleme solutii


Am facut asta toamna un film scurt cu ceva sfaturi, nu am apucat sa îl pun aici pe blog.
Cateva sfaturi la unele probleme.

One Response to Paulownia probleme solutii

  1. jeni carbunaru says:

    lucian,
    urmaresc cu interes postarile si sfaturile tale privitoare la paulownia.
    anul acesta, am insamantat si eu, direct pe pamant, stropite doar cu apa si in conditii de lumina neon permanent si caldura .
    germinarea a fost foarte greoaie dar, acum pot spune ca am ceva rasaduri cu 2 frunzulite pe care vreau sa le plantez in alveole.
    TE ROG MULT, ajuta-ma cu indicatii in ceea ce priveste urmatoarele etape:
    – pana cand le tin in interior cu lumina si caldura?
    -dapa ce fac 4 frunzulite si le transplantez in ghivece le acord aceleasi tratamente privind caldura, lumina, stropirea de 2 ori pe zi?
    si toate alte sfaturi despre care nici nu stiu, eventual sa intreb.
    Mai am si o alta intrebare: am plantat la 1 martie puieti paulownia care pana in prezent nu au facut lastari. Este normal?

    multumesc anticipat
    jeni carbunaru

Lasă un răspuns

