Paulownia, lotul din Otopeni dupa 60 zile


Salutare, revin cu poze dupa 60 de zile de cand au fost taiati de jos. Arbori de Paulownia Elongata și Tomentosa.

Paulownia                Dupa 60 zile de la taiere, este cel de aici Paulownia taiere 1 2015


 

Paulownia

Aici este cel din filmuletul acesta Paulownia taiere 2 2015


 

Paulownia Tomentosa               Aici unul din cei de la poarta care a fost taiat de jos dar nu am mai pus film cu el cand l-am taiat.


 

Paulownia

Paulownia

Altul din aceasi serie.


 

 

 

2 Responses to Paulownia, lotul din Otopeni dupa 60 zile

  1. hapylica says:

    Arata tare bine!!! Vor creste la 4 m anul asta.

  2. Andrei says:

    Foarte frumosi si felicitari pt ceea ce faceti, am vazut ca va pricepeti foarte bine la paulownia. Am plantat si eu anul acesta 600 buc pe un hectar dar aproximativ 250 de puieti nu s-au prins.Cei de la firma de la care am cumparat zic ca de vina sunt cartitele pe care le am pe teren.Oare este posibil asa ceva?

Lasă un răspuns

