Paulownia necesarul de lumina.


Am pus acum în primavara un film despre necesarul de lumina la Paulownia.

One Response to Paulownia necesarul de lumina.

  1. Anghel Florin says:

    Salut Lucian! Cu lumina stiu ca am avut ceva probleme mai demult si mi-ai dat un sfat bun: sa nu o tin aprinsa 24/24, ca rasadurile se vor ofili din cauza lipsei ciclului natural zi-noapte.
    Nu am auzit aici detaliul asta si m-am gandit sa vin cu aceasta completare, daca imi permiti.
    Salutare tuturor si spor la germinat si plantat cati mai multi puieti! 🙂

Lasă un răspuns

