Paulownia Seminte


Avem seminte de Paulownia de vanzare, coletul poate contine orice cantitate de seminte. Semintele au fost adunate în toamna lui 2012 lunile octombrie si noiembrie. Semintele sunt adunate de la arbori Paulownia Tomentosa aclimatizati in Romania care au trecut cu bine iarna. Semintele NU sunt aduse din China. Se pot trimite si mai putine seminte la un pret mai mic. Cine doreste doar cativa puieti de Paulownia o sa avem in luna aprilie în primavara.

Specia de Paulownia este Paulownia Tomentosa. Nu am alta specie de Paulownia. Paulownia Tomentosa rezista iarna pana la -20 de grade Celsius, cu contitia sa aibe tulpina lignificata. Pentru a forta lignigicarea tulpinei se procedeaza la o crestere speciala astfel incat pana in toamna sa aibe tulpina leminificata / lignificata. Cresterea speciala consta faptul ca se are grija ca arbori sa fie bine udati in perioada de crestere, mai – 15 septembrie, sa nu sufere de seceta, iar dupa 15 septembrie NU se mai uda deloc arborii astfel încat pana vin gerurile tulpina sa aibe cat mai putina apa.

UPDATE: Azi 15.03.2013 anunt ca NU mai am seminte de Paulownia Tomentosa, stocul pe aceasta primavara a fost epuizat. Vom reveni la toamna începand cu luna octombrie.

UPDATE: Azi 2.08.2013 se încheie ofertele de seminte de Paulownia, vom reveni din toamna la sfarsit de luna octombrie cu noi oferte.

UPDATE: Azi 24.06.2014 preturile pentru semintele de Paulownia Tomentosa sau Elongata (  STOC 0  seminte  ) sunt urmatoarele:

– 100 – 400 seminte pretul e 7 Lei
– 500 seminte pretul e 10 Lei
– 1000 seminte pretul e 20 lei
– la cantitati mai mari de 3000 seminte pretul se negociaza.  Plus 10 lei taxe poștale colet ramburs, 5 lei taxe postale la plata în cont.

Pe noul an 2014 posta romana a scumpit taxele asa ca de la 1 ianurarie 2014 taxele postale vor fi 10 lei.

Pentru cantitati mai mici de 100 sau mai mari de 3000 se negociaza pe mail.  lucian31us@gmail.com

Pentru Paulownia Elongata întrebati dupa 1 noiembrie 2013. Am mai adaugat niște poze cu seminte de Paulownia Elongata.

Paulownia Elongata

Paulownia Elongata

Paulownia Elongata

Paulownia Elongata

Paulownia Elongata

Paulownia Elongata

Paulownia Elongata

Seminte de Paulownia Elongata în capsula

Paulownia Seminte

Seminte Paulownia Tomentosa

Paulownia Seminte
Paulownia

Seminte de Paulownia Tomentosa

Paulownia Seminte

277 Responses to Paulownia Seminte

  1. Pingback: Paulownia, arbore cu crestere rapida. « Blogul lui Lucian

  2. marius says:

    vreau sa cumpar si eu citeva seminte si cum trebuie sa le plantez ca sa faca copacul

  3. mircea vlad says:

    buna lucian
    as vrea su eu seminte …cum pot sa intru in contact cu tine …..le vreau acuma sa nu fie prea tarziu …ms

  4. costinel says:

    As dori si eu seminte,cat mai curand posibil.Cum putem lua legatura?

  5. Cristian Vladan says:

    Vreau si eu pachetul standard + detalii germinare/plantare.

  6. calin says:

    Ma intereseaza si pe mine seminte de PAULOWNIA,cum se rocedeaza ?

  7. vlaicu says:

    buna ziua! as dori si eu seminte.tel.0727645128

  8. bujorel says:

    BUNA seara . As dori si eu pachetul de seminte la 10 lei+transport. Va multumesc.

  9. gabi says:

    salut as dori si eu un pliculet 0724025704 multumesc

  10. Florin Bucuresti says:

    As dori si eu 50 de seminte Paulownia forestier si mai multe detalii despre insamantare si plantare

    • Lucian Covaci says:

      Daca prin Paulownia forestier va ganditi la Paulownia Elongata sa stiti ca nu am acest soi de Paulownia pentru vanzare. Am numai Paulownia Tomentosa. Numai bine.

      • Florin Bucuresti says:

        Si unde as putea gasi acest soi care ma intereseaza?

      • Lucian Covaci says:

        vezi aici paulowniaseminte[punct]eu

      • DOINA says:

        Cum este aceasta Paulownia Tomentosa, care este diferenta intre Tomentosa si Elongata

      • Lucian Covaci says:

        Exista mai multe diferente între Paulownia Elongata si Paulownia Tomentosa, una dintre ele e ca Paulownia Tomentosa rezista pana la -20 grade C iar Paulownia Elongata doar pana la -15 grade C. Alte diferente am sa amintesc într-o postare pe blog ceva mai tarziu.

  11. vlad george says:

    vreau si eu semnite ! cum procedam?

  12. hapylica says:

    Multumesc Lucian pentru redirectionare.Nu stiam ca ai si blog,am sa ma abonez la el!

  13. Adriana Udrea says:

    Buna ziua! Eu as dori puieti de Paulownia, spuneti ca ii veti avea disponibili in aprilie. Ce pret au? Cum procedam ? Va multumesc.

    • Lucian Covaci says:

      Puieti de Paulownia voi avea dupa 25 aprilie, pret 10 ron puietul la ghiveci. Am sa va trimit pe mail mai multe detalii.

      • DOINA says:

        Cat v-a fi de mare puietul de paulownia? Doresc sa comand si as vrea sa stiu. Am incercat cu seminte si dupa ce au crescur 1.5cm s-au stricat, ce pot sa fac. Va rog sa-mi spuneti. Multumesc.

      • Lucian Covaci says:

        Puietul de Paulownia Tomentosa va avea între 10 si 20 cm maxim înaltime. Puietii se vand dupa data de 25 aprilie 2013. Pretul pe puiet 10 LEI cu tot cu ghiveci.
        Nu pot sa va spun de ce la dumneavoastra dupa ce au facut 1.5 cm au murit. Trebuie sa stiti ca Pentru Paulownia temperatura normala de crestere cand sunt puieti este între 20 – 25 grade C, solul în care puneti semintele germinate trebuie sa aibe ph-ul între 6 si 7. O ultima contitie foarte importanta, este lumina care o primeste trebuie sa fie ceea ce are nevoie. Daca nu puteti sa le oferiti lumina naturala suficienta o sa stagneze în crestere sau le pierdeti.

      • hapylica says:

        http://happygarden.shopmania.biz/
        Daca ai putea sa pui acest anunt la vedere ar fi excelent.Ma bombardeaza cu telefoane si eu ii directionez spre magazinul online.Pentru comenzi mai mici de 20lei merge si in plic cu plata in cont!
        Multumesc.Nelu

  14. dan says:

    salut Lucian. A dori si eu 50 de seminte de paulownia si mai multe detalii ajutatoare legate de plantare. si as mai vrea si niste puieti la ghiveci.

  15. tudor says:

    Vreau si eu 20 bucati!

  16. ion says:

    buna as vrea sa stiu daca mai aveti seminte si va rog mult sa imi spuneti cum se pune semintile in pamant, trebuie pamant special sau nu conteaza asta. multumesc mult

  17. Anamaria says:

    Buna
    Mai aveti seminte de paulownia?
    Am cumparat deja, dar le-am semanat in pamant si n-a rasarit niciuna:(
    Adresa de mail e varnitza@yahoo.com.
    Va rog trimiteti mail dc mai aveti seminte, si o sa va command.
    Multumiri

  18. stelica_33 says:

    Buna sara,daca asi incepe acum sa fac rasadul de paulownia, e tirziu?Locuiesc in jud.Botosani,spuneti-mi ce soi de poulownia sa caut.Multumesc

  19. Kmi Dem says:

    Acum aveti de vanzare puieti ? Daca da , cum putem lua legatura ? Sunt din Bucuresti

    • Lucian Covaci says:

      Salut, da am puieti pot sa îti dau acum doar cativa, restul sunt rezervati. Daca doresti mai multi dupa data de 15 mai chiar sfarsit de luna pentru o cantitate mai mare. Pe mail îti trimit datele de contact.

      • alecu nicu says:

        niculae a
        nu toti oamenii sunt ok, am primit plante ce nu erau pawlonia. Ma adresez dumneavoastra pentru cativa puieti maxim zece.
        Pasti fericiti,
        Hristos a Inviat !

  20. hapylica says:

    alecu nicu sa ne spui si noua cine ti-a trimis altfel de puieti,este bine sa stie cat mai multa lume de acesti tepari!

    • alecu nicu says:

      Acum o luna, cand am luat dintr-o piata pomi fructiferi cu eticheta, din vorba-n vorba am pomenit si de pawlonia.
      Bineanteles ca peste tot gasesti a-tot-stiutori ‘stiti cine’, si mi-au aratat, cred ca erau duzi sau ceva asemanator, o crenguta, stiind cum arata o frunza din blogul domnului Lucian am mirosit ca e pacaleala si am cerut si seminte dar a zis ca nu are. Cine are plante trebuie sa aibe si seminte daca e pus pe treba. Am intrebat pe cel ce-mi vindea puietii fructiferi dac-l cunoaste, nu-l mai vazuse pe acolo, si nu am cumparat ca mi-e teama sa nu contaminez pamantul cu cinestie ce daunatori.
      Acum patru ani am cumparat doi caisi care de fapt sunt zarzari, si ce fructe frumoase erau in fotografie !
      Ce mai institut era odata ! Dar vanzatorii cred ca nu mi-au vandut puietii institutului.
      Tot ce am luat din piete s-a prins si au fructe frumoase.

      Hristos a inviat la toata lumea !
      Si tot ce plantati sa treca pe rod !

    • alecu nicu says:

      multumesc pentru atentie, si sunt increzator in acest forum pentru vigilenta colaboratorilor care pastreaza autenticitatea plentei pawlonia pe care abia astept sa o cunosc si sa-o cultiv.

  21. stelica_33 says:

    Hristos a Inviat!
    Am si eu o intrebare,cam ce dimensiune trebuie sa aiba ghivecile pt rasad ca sa lasam plantele pina la mutarea in cimp?Le este de ajuns paharele de unica folosinta?
    Multumesc.

    • Lucian Covaci says:

      Adevarat a Înviat !
      Sunt suficiente paharele de unica folosinta dar NU acelea mici de cafea, ci alea mari care se gasesc în comert (de obicei folosite pentru bere …). Un exemplu de pahar de unica folosinta gasesti aici http://clucian.sunphoto.ro/Paulownia_seria_2/87969016 la fel de bune sunt si paharele de rasad 9x9x8 cm ( dimensiunea minima ) acelea patrate sunt mult mai practice la transport.

  22. stelica_33 says:

    Multumesc pt raspuns.

  23. Russ Eugen says:

    Buna seara.Sint din jud.Sibiu asi dori sa incerc o cultura de P.T dar nu am seminte mai aveti cumva de vinzare?Cit mar costa 5000 de seminte?.

  24. Alexandru says:

    Buna ziua,

    Dispuneti si de seminte de Paulownia Elongata?

  25. stelica_33 says:

    Buna seara,
    am cumparat paulownia tementosa de la sursa precizata de dv,am primit semintele si m-am apucat de treaba.Au germinat foatre bine,le-am tinut in solutie de atonik pina ce frunzulitele s-au eliberat de teaca dupa care cu precizia unui ceasornicar le-am rasadit in ghivece cu pamint de flori,dar dupa citeva zile au murit una cite una. E drept ca dupa ce am rasadit plantutele nu am pus folie peste ele,oare asta sa fi fost cauza?Lumina zic eu ca au avut destula,doua tuburi fluorescente a cite 80w fiecare,caldura in jur de 24-25 grade,am udat cu apa calduta de fintina dar udarea am facut-o picirind fiecare planata cu seringa.Unde am gresit?

    • hapylica says:

      La doua tuburi a cate 80w temperatura sigur a fost prea mare si lipsa foliei a dus la uscarea pamantului si implicit moartea plantutelor mai ales ca nu au avut folie sa mentina umiditatea.Un tub fluorescent de 36w este suficient pentru asigurarea luminii.

  26. stelica_33 says:

    De uscat pamintul nu sa uscat,temperatura o masor cu un termomertu,doar daca tuburile fluorescente radiaza un spectru de lumina care la plantute nu le face bine,nu stiu ce sa cred,in fine…
    Intre timp au germinat celelalte seminte si am inceput transferul in ghivece.Am cernut un pic de pamint de flori cu care am acoperit foarte putin saminta,am udat cu un pufarici de geamuri, am pus folie peste ghivece,acum astep…

    • hapylica says:

      Eu am ‘cresa’ intr-o cutie de plastic 25x40x15cm la care am atasat un tub fluorescent de 11w.Cand plantutele ajung sa aiba 4 frunzulite le mut in pahare de unica folosinta si le mut sub un tub flurescent de 36w(Phillips,atentie ca exista si altfel de tuburi dar au o lumina calda).Cand plantele ajung la 2-3 cm paharutele le mut in solar.
      Am spus toate astea pt. ca nu pricep ce fel de transfert faci daca abia au germinat semintele?!!!

      • stelica_33 says:

        Va salut,
        spuneti-mi si mie va rog,cum faceti udarea plantelor,udati pamintul sau pulverizati apa pe plante?folositi stimulatori de crestere?detaliati va rog procesul de udare.Intre timp am schimbat tuburile fluorescente.
        Multumesc

      • hapylica says:

        Se pulverizeaza apa cu un minivermorel de 2 l ca sa nu faci febra la degete de atata apasare pe cel cu care stropesti rufele.Cu cat planta este mai mare cu atat cantitatea de apa pulverizata este mai mare.Se pulverizeaza atat planta pe frunze si pamantul din paharute.

  27. stelica_33 says:

    Am facut transerul din solutia de germinat in ghivece,am zis sa nu le chinui mutindu-le de atitea ori.Lumina au destula,zic eu,am un spot cu doua tuburi de pe ”vremea lui ceasca”si cred ca e alb cald.

  28. Pingback: Seminte | Blogul lui aRaPaiMa

  29. stelica_33 says:

    Buna dimineata,
    nu-s tigan,dar daca tot ati fost amabil mai am o intrebare,azi dimineata am observat ca in ghivece deasupara pamintului a aparut o pelicula verde gen muschi, e de bine e de rau?
    Multumesc.

  30. hapylica says:

    E de rau!Plantele vor incepe sa se in galbeneasca peste 1 saptamana,semna ca trebuiesc mutate de acolo!

  31. Farcas adrian says:

    Imi lasi un numar de telefon?sunt interesat si eu de ceva seminte…multumesc anticipat…

  32. Adrian says:

    Comentariu Sters. Anunturile Nu sunt permise.

    • hapylica says:

      Mai Adrian,tu ai cerut voie lui Lucian sa postezi anuntul tau cu vanzare de paulownia pe blogul lui personal?!!!Titlul este Paulownia seminte…

  33. cosmin says:

    salut, as vrea si eu citeva seminte de Paulownia Tomentosa. cum pot sa le achizitionez.
    vreau sa plantez citiva doar in scop decorativ
    multumesc!

  34. bisoceanu benone says:

    buna ziua sunt din apropiere de bucuresti si as dori sa cumpar 500 de seminte .., cat costa si cum procedam?

  35. Valentin turcanu says:

    Buna ziua as dori si eu seminte.

  36. Sofia says:

    Buna dimineata , as dori sa cumpar 100 seminte …spuneti-mi va rog cat costa ?

    multumesc

    • Lucian Covaci says:

      Mai multe detalii pe mail.

      • popa ionel says:

        buna ziua a-si vrea niste seminte pentru scop decorativ (20-30). cum pot sa le obtin? puieti lignificati nu aveti? multumesc

      • Lucian Covaci says:

        Salut,
        Seminte de Paulownia Tomenosa am, dar daca vrei doar pentru cativa puieti eu zic ca e mai bine sa îti dau Puieti de Paulownia Tomentosa de 1 an în toamna. Mai multe pe mail.

  37. mihai says:

    Buna ziua. A-si dorii si eu seminte 50 bucati de Paoulonia Tomentosa.

  38. viorel says:

    Buna ziua!As dori sa stiu daca mai aveti seminte de Paulownia si la ce pret ajug 100 de seminte.Doar tomentosa aveti?

  39. PG says:

    Salut
    Am plantat in luna iulie . Trebuie taiat de jos ?

  40. costi says:

    As vrea sa stiu cat costa 500 de seminte(daca mai aveti).Multumesc!

  41. oprea monica says:

    buna ziua . as dori 500 de seminte de Paulownia Tomentosa? cat costa si cum se pot livra?

    • Lucian Covaci says:

      Aveti detalii pe mail. De saptamana viitoare pot să vă trimit seminte.

      • cosmin nic says:

        cind dispui de seminte, te rog sa imi trimiti 500 la adresa:      comuna ……………………

          Cu stima Cosmin Nicoara

        ________________________________

      • Lucian Covaci says:

        Salut,
        Am notat adresa dar am sters să nu ramană publica. În cel mai scurt timp veti primi semintele.
        Mai multe detalii pe mail.

  42. Am nevoie de semninte, aproximativ 1000 buc. Te rog sa-mi raspunzi si sa-mi spui cand poti sa-mi livrezi semintele
    Multumesc
    Patrascu

  43. Dumitrescu Elena says:

    Va rog, daca mai aveti seminte, vreau sa ma asigur ca am ce germina in primavara. Imi doresc cateva pentru a obtine cativa copaci in scop decorativ.Pe unde am gasit nu comercializau decat in cantitati mari. Va multumesc. Astept raspuns.

    • Lucian Covaci says:

      Buna Ziua,
      Vă pot trimite orice cantitate de seminte doriti. Nu este problema dacă am sau NU seminte.
      Deasemenea am și cativa puieti de Paulownia Tomentosa, dacă doriti vă pot trimite orice cantitate.

      Mai multe detalii pe mail.

  44. Buna ziua
    As dori si eu seminte de Paulownia. Din fiecare soi cate 100 .
    Multumesc,
    Mihaela

  45. Costin G says:

    Buna seara Lucian
    As dorii si eu 1000 de seminte Paulownia Tomentosa.
    Multumesc

  46. cosmin says:

    merci! am primit semintele…

  47. valeanu viorel says:

    Buna ziua As dori sa cumpar 1000 de seminte .locuiesc in bucuresti, cum procedam?.

  48. buna ziua as dori si eu 1000de seminte daca se poate.

  49. Sergiu says:

    buna ziua ,de unde adunati semintele ? va multumesc

  50. Lucian says:

    Buna ziua,

    As dori sa comand 1000 Tomentosa + 1000 Elongata.
    Cum se poate proceda ?

  51. ilie says:

    Buna seara as dori si eu 2000 de seminte pentru uz forestier sunt din zona Suceava .Multumesc.Un tlf 0727751129 sau irodrex@yahoo.es

  52. hapylica says:

    Si paulownia tomentosa poate fi folosita in scop forestier Lucian,daca se stie cum sa se taie.Am rezerve insa la zona Suceava pentru cresterea paulowniei.

    • Lucian Covaci says:

      Stiu asta, dar multi confunda Paulownia pentru forestier cu Paulownia Elongata, care nativ are tendinta să crească mai drept dar își opreste cresterea pe la 19 grade C și e rezistent doar doar pana la – 15 grade Celsius conform China Forest Academy. Dacă terenul este bun si arborele îngrijit cum trebuie rezista foarte bine Paulownia Tomentosa, despre Elongata nu am curaj sa spun acelasi lucru.

  53. hapylica says:

    Cu -15 grade rezistenta paulowniei elongata nu sunt de acord ,dovada ca in Bucuresti exista arbori de elongata si au fost si -25 grade acum 2 ani.Deci Ce spun cei de la China Academy s-ar putea sa se insele sau la ei or fi alte conditii (de umiditate de exemplu)!

    • Lucian Covaci says:

      Atunci esti deacord cu bulgarii care spun că Elongata e rezistent pana la -18 grade Celsius ? Iar la P. Tomentosa Bulgarii spun de -27 grade C ! Ce zici de asta ?

      • hapylica says:

        Lucian sa stii ca nu sunt de acord cu bulgarii,la gradina botanica sunt arbori de elongata si mai batrani dar si mai tineri .Asta inseamna ca acum 2 ani cand au fost gerurile alea la -22grade au rezistat lejer.Doar ca nu au inflorit ceea ce s-a intamplat si cu tomentosa.Doar unii arbori de tomentosa au inflorit,cei care au fost mai la adapost.
        Daca nu ai seminte de elongata dirijeaza-i spre mine chiar daca nu am nici eu multe .

      • Lucian Covaci says:

        Ai tot dreptul să nu fii deacod cu mine. Tocmai deaceea nu ai gasit seminte de P. Elongata prin alte parti decat în locurile protejate de cladiri sau arbori. vorbim la telefon azi.

      • Dan says:

        As vrea niste seminte si de tumentosa si de elongata. Cum procedez? Merci

      • Lucian Covaci says:

        am trimis mail cu toate detaliile, numai bine.

  54. Ionut IH says:

    buna seara,as dori si eu 500 de seminte.

  55. Viorel Ghetu says:

    as dori si eu seminte Tomentosa + Elongata. cum procedam

  56. galiteanu ionut says:

    Buna seara, as dorii 1000de seminte pawlonia elongata si1000pawlonia tomentosa….as dorii detalii de pret si transport

  57. Dima Sandel says:

    Buna! Cum trebuie udate semintele dupa ce au germinat si le-am pus in pamant? Cat de des trebuie udate si ce cantitate de apa?
    Va multumesc!

    • Lucian Covaci says:

      Salut,
      dupa germinare (chiar si înainte) trebuie udat astfel încat sa nu se usuce pamantul pana a doua zi nici mult cat sa le înece dar nu udate pe frunze.
      – udate zilnic dimineata sau seara prin pulverizare astfel încat atunci cand le uzi sa nu disloci / muti pamantul.
      – udat zilnic
      – cantitatea nici multa dar nici putina, cat ca fie pamantul reaven / umed.

  58. Dima Sandel says:

    Am deja 12 plante rasarite , au cam juma de centimetru

  59. andrei says:

    imi puteti trimite si mie 500 de seminte?

  60. Stoian Ion says:

    Salut Lucian! Te felicit pentru Blog, pe mine unul m-a luminat in multe privinte. Am facut si eu o comanda pentru niste seminte (500 sau 1000) Inteleg ca esti din Bucuresti. As putea sa vin sa le iau de la tine dupa Anul Nou. Merci anticipat. LA MULTI ANI! SI SARBATORI FERICITE LA TOATA LUMEA

  61. oros elena says:

    Buna ziua am si eu o rugaminte daca ne puteti spune care din speciile de paulownia este cea mai buna pt.obtinerea cherestelei. Multumesc!

    • Lucian Covaci says:

      Paulownia Elongata !

      • hapylica says:

        Fac si eu o precizare:cherestea de calitate,si paulownia tomentosa este buna pentru cherestea.

      • Lucian Covaci says:

        Salut, happylica.
        Ordinea importantei pentru lemn de cherestea este: Paulownian Fortunei ––> apoi Paulownia Elongata ––> Apoi Paulownia Tomentosa.
        Paulownia Fortunei nu crește în România, rezista doar pana la -10°C.
        De ce am dat acea ordine ?
        Deoarece Paulownia Fortunei dezvolta o tulpina mai groasă decat Paulownia Elongata, iar Paulownia Elongata dezvolta o tulpina mai groasa decat Paulownia Tomentosa în acelasi numar de ani de crestere.
        Paulownia Tomentosa poate să fie crescut si pentru cherestea mai ales în zonele mai reci iarna, dar trebuie avut grija să fie taiat la timp pentru a NU forma o coroana foarte deasă si astfel nu mai rezulta o tulpina dreapta.
        Sursa: Chinese Academy of Forestry Staff.

  62. Paraschiv Marius says:

    Buna ziua,

    M-ar interesa si pe mine 1000 de seminte Paulownia Tomentosa?

    Multumesc!

    Marius

  63. george says:

    Buna ziua Doresc si eu seminte 1000 buc

  64. Crisan Radu Petru says:

    Vreau si eu seminte de Paulownia Tomentosa!Te rog contacteaza-ma!

  65. tudor says:

    vreau daca mai ai sa imi trimiti 1000 seminte tomentosa te rog

  66. PETRACHE says:

    SALUT ,AS VREA 1000 DE SEMINTE DE PAULOWNIA ELONGATA

  67. aldea ioana says:

    Buna ziua,
    as dori si eu macar 100 seminte de paulownia. astept un raspuns,va multumesc.
    specific ca adresa mea de email e cu linia jos nu la mijloc. Va multumesc

  68. Aurel says:

    Salut ! Urmaresc si eu subiectul acesta(Paulownia) de ceva timp si am tot amanat abordarea lui .M-ar bucura ca tot mai multi romani sa se aplece asupra acestei oportunitati astfel incat sa avem cat mai putini oameni care se plang de lipsa banilor.As dori sa incep si eu prin achizitionarea a 100 de seminte .Probabil ca voi veni personal sa le achit si sa le iau.Tinem legatura…O zi buna!

    • Lucian Covaci says:

      Daca sunteti din Bucuresti sau împrejurimi ne putem întalni, daca NU le trimit prin posta în provincie.
      Puteti sa ma sunati la tel +40 762 699 216.

      • Aurel says:

        Momentan sunt in provincie dar in saptamana urmatoare sper sa vin ,mai ales ca din pricina zapezii am fost nevoit sa las masina in Bucuresti ;in jud. Buzau e o nebunie sa circuli cu un papuc cu tractiune pe spate;nu risc.Deci ,ne vedem in scurt timp! Seara buna!

  69. sorin says:

    as dori sa cumpar 500 de seminte!contactati-ma la WWWWWWWWWWWW sau pe email

  70. Stefania says:

    Doresc sa cumpar cativa puieti daca aveti, daca nu, cateva seminte. Nu foarte multe, deoarece am curtea destul de mica din pacate. Multumesc. Astept raspuns pe mail.

  71. Si eu as dori 500 de seminte. Va multumesc.

  72. olteanu says:

    As vrea seminte si cativa puieti. Pot veni sa le iau personal? Multumesc.

  73. Flaviu says:

    Lucian am cuparat de pe internet seminte de paulownia tomentosa au germinat 10 din 10 dar problema este ca plantutele de 10 cm infloresc fac floare galbena cautand pe internet am alat ca sunt hortensii problema e ca pe internet daca cautii seminte de hortensii nuprimesti nici o imagine,CRED CA AM LUAT TEAPA CU SEMINTELE DE PAULOWNIA AM LUAT 8000 DE SEMINTE LA 50 DE LEI .

  74. Flaviu says:

    cautati pe google. > semite de paulowia tomentosa 8000 mercador < respectivul vinde si 30000 la 150 de lei .

  75. Flaviu says:

    Multumesc,mult Lucian.

  76. Dumitrache Roxana says:

    Buna ziua,
    As dori si eu un puiet si 100 de seminte. Daca sunteti din Bucuresti, le pot ridica eu. Multumesc.

  77. Dima Sandel says:

    Buna, v-am trimis pe mail ceva comanda de seminte
    Va multumesc!

  78. anca claudia says:

    Buna as dori si eu sa cumpar niste seminte elongata.mai ai?

    • Lucian Covaci says:

      Buna Ziua, da mai am seminte de Elongata. Trimite pe mail datele pentru expediere colet.
      Cel care a rezervat multe seminte de Elongata s-a razgandit si vrea Tomentosa.

  79. Petronela says:

    Vreau si eu 500 seminte de elongata

    • Lucian Covaci says:

      v-am trimis mail.

      • Leonard Carstean says:

        Buna dimineata,

        Am dat un mail dar e posibil sa nu fi ajuns.

        As dori sa comand 3 bucati * 185 seminte (plicuri sau pungi sau depinde in ce vin puse ) de Paulownia Elongata cu plata ramburs. Adresa din semnatura ( …. ).
        Multumesc mult,

        ………

      • Lucian Covaci says:

        aveti mail.

  80. POPA MIHAI says:

    buna ziua ma numesc mihai si sunt din galati as dori si eu 1000 de seminte mai multe detalii va rog sa imi dati pe adresa de mail

  81. Mihai Poliana says:

    Buna seara! As dori si eu 300 de seminte de Paulownia Elongata

  82. Carmen says:

    Buna ziua,
    as dori si eu cateva seminte de Paulownia.,sa -mi pun deocamdata in gradina.
    Va multumesc anticipat

  83. folea alexandru says:

    Buna ziua Lucian ,!,,sunt Folea Alexandru ,,,am 6,12 hectare ,la doar 5km de buzau ,,,,vreau sa va intreb daca colaborati cu firme ,care se ocupa de plantare,inlocuire ,preluare marfa ,,,etc ?,,,,,,in alta ordine de idei ,,as planta in curte 10 chivece,sa vedem daca trece iarna ,,de unde le cumpar ?,,,,,,v as mai ruga sa mi spuneti ,daca ( si cum ) pot accesa fonduri europene ,?,,mai ales daca plantarea o s-o faca o firma specializata !,,,,si nu in ultimul rand o adresa de facebook !,,,,,,,folea_alexander@yahoo.com

  84. Maier Cosmin says:

    Salut Lucian,
    Felicitari pentru tot ceea ce faci.
    Asi vrea sa cumpar 100 seminte de elongata si 100 de seminte de tomantosa.
    Daca se poate te rog sa imi dai cateva detalii pe mail. Asi vrea sa incep ceva in jud Alba in viitorul apropiat.
    Multumesc anticipat. O zi buna.

  85. florin says:

    buna ziua..as dorii si eu 1000 de seminte va rog sa ma contactati …. multumesc anticipat!

  86. salut lucian as dori si eu 200 puieti de elongata si 200 de tomantosa…putem sa vb si pe facebook…multumesc

  87. chelariu andrei says:

    Buna ziua .Asi vrea sa cumpar 200 seminte de elongata si 200 de seminte de tomantosa.

  88. chelariu andrei says:

    Buna ziua .As vrea sa cumpar 200 seminte de elongata si 200 de seminte de tomentosa.

  89. sebastian says:

    buna ziua. as dori sa cumpar 200 seminte. ce soi e mai potrivit pentru zona Teleorman (cald vara si destul de rece iarna)?

  90. Radu says:

    Salutare,
    mai are sens sa cumparam/plantam anul acesta sau trebuie asteptat anul urmator?
    astept un eventual reply pe email cu pretul pe 200 + 200 (elongata, tomentosa), in Bucuresti.
    Multumesc anticipat.

  91. Constantin Ungureanu says:

    Salutare pe cand pot cumpara seminte si la ce pret ???

    • Lucian Covaci says:

      La toamna, acum (21.07.2014) nu, preturile vor fi aceleasi, 400 sem. 7 lei, 500 seminte 10 lei, 1000 seminte 20 lei.

  92. Ion Tudoran says:

    Bună seara, Lucian! Doresc pachetul de 1000 de semițe la 20 ron. Te rog să-mi trimiți mai multe date pe e-mail-ul meu, de exemplu cum se face plata, ceva detalii de însămânțare și germinare etc. E-mail-ul meu este tudoranion…… iar nr. meu de telefon este 0763144445.
    Aștept detalii cât mai curând. Mulțumesc anticipat, Lucian!

  93. Ion Tudoran says:

    Am înțeles, te voi contacta pe e-mail sau la telf.

  94. Buna cat costa 100 de seminte . As dori sa cumpar 100 . As vrea mai multe detali . Detalile le vorbim prin email ? Va multumesc.

  95. Ok eu vreau sa iau acum pacetul de 1000 de seminte la 20 lei . Dar prin ce le trimiteti ? Va las un numar de telefon pt ca sa va intreb mai multe detali ?

  96. Numarul de tel 078……… Ok ne auzim la toamna la tel . Vanzare buna incontinuare 🙂

  97. Care este mai bun dinte iei ?

  98. Dan says:

    Mai ai seminte?

  99. Sfara Nicoleta Andreea says:

    Buna!As dori si eu 300 de seminte de paulownia tomentosa si 200 seminte Elongata

    • Lucian Covaci says:

      Dupa data de 1 noiembrie pot sa onorez comanda. 300 Tomentosa + 200 Elongata = 10 lei plus 10 lei taxele postale.
      Te rog sa revii cu mail pe lucian31us @ gmail.com dupa 1 noiembrie.

  100. Cand incepeti sa le trimiteti ?

  101. seby says:

    imi poti trimite si mie 500 elongata si 500 tomentosa ? si la ce pret ? trimite-mi daca nu un nr de telefon si te sun eu sa vorbim

  102. Claudiu says:

    buna. sunt interesat sa cumpar 1000 de seminte de Paulownia Elongata.

  103. hiphopmag says:

    Buna ziua, vreau sa incep cu plantarea pe o suprafata de circa 500 mp, cu titlu experimental, zona tartasesti – dambovita. Ce soi ar fi de preferat, care sunt conditiile si preturile? Prefer puietii semintelor, imi puteti furniza si ceva informatii suplimentare despre pregatirea solului, irigare, stropire etc? Multumesc anticipat, Cristi

  104. hiphopmag says:

    Buna ziua, vreau sa incep cu plantarea pe o suprafata de circa 500 mp, cu titlu experimental, zona tartasesti – dambovita. Ce soi ar fi de preferat, care sunt conditiile si preturile? Prefer puietii semintelor, imi puteti furniza si ceva informatii suplimentare despre pregatirea solului, irigare, stropire etc? Multumesc anticipat, Cristian, tel 0729289855

  105. Titirez ALexandru says:

    Buna ziua,vreau si eu sa cumpar 1000 seminte de Pawlonia

  106. muntean28 says:

    cum pot prokura seminte

  107. florin says:

    buna vreau si eu 1000 +1000 cat de repede se poate si cum procedam
    multumesc

  108. Cosmin says:

    Salut. As dori sa comand 1000 seminte Paulownia Tomentosa.

  109. George says:

    Salutare!Vreau si eu sa comand 2000 de seminte de Elongata.Cum trebuie sa procedez?Stima!

  110. Kovacs says:

    Salute,vreau 100 de seminte tomentosa so daca ai so late specii vreau 100 din fiecare!ms.

  111. Ionel says:

    Buna seara vreau si eu seminte de paulownia cum procedam?

  112. Adriana says:

    Buna.mai aveti seminte de paulownia tomentosa de vanzare?semi tese mai pot pune la germinat,sau e deja tarziu?

    • Lucian Covaci says:

      Buna Ziua,
      Da mai am seminte de Paulownia Tomentosa. Nu este înca tarziu. Se mai pot pune la germinat pana pe 31 mai.

      • Adriana says:

        As vrea cam 400-500 seminte.cat ma costa? Eu am mai incercat primavara aceasta,mi-au iesit dar apoi rand pe rand s-a ofilit pana a murit tot rasadul.Sa fie oare k l-am stropit cu o sticla in care a f solutie de geamuri(a f bine spalata sticla dar mirosul de parfum tot a ramas),sau nu a avut suficienta lumina(noaptea l-am tinut la veioza dar ziua deoarece eram in curatenie a cam dus lipsa de lumina de la soare)? Am zis sa mai incerc odata.Multumesc

      • Lucian Covaci says:

        Am trimis mail.

  113. Mai aveti seminte de Paulowni Tomentosa?

  114. seminte de evodia *arborele de miere aveti ?

  115. zaharia says:

    ati trimis comanda zaharia claudiu?

  116. radu max says:

    As dori sa fac o comanda de 500 semintele de Paulownia Tomentosa

  117. Stefan Varga says:

    Salut Lucian, ma numesc Stefan Varga, iti scriu din Republica Ceha. As avea cateva intrebari si as dori adresa ta de e-mail. Daca se poate raspunde-mi si o sa-ti dau reply.
    Multumesc.

  118. Gheorghe says:

    salut Lucian as vrea si eu 2000 seminte paulownia

  119. Gheorghe says:

    salut am nevoie de 2000 seminte paulownia

  120. Gheorghe says:

    am nevoie de 2000 seminte paulownia

    • Stefan Varga says:

      Salut Lucian, Stefan sunt din Cehia. Mai pot pune seminte de de Elongata? Nu este prea tarziu? Mai ai seminte? Numai bine!
      Stefan Varga

      • Lucian Covaci says:

        Salut Stefan,
        Da înca mai poti pune semintele la germinat pana pe 15 iunie cel tarziu. De plantat afara pana la sfarsitul lunii august.
        Seminte de Paulownia Elongata nu am acum. Voi avea la toamna de la sfarsitul lunii noiembrie pana prin martie cam atunci se termina stocul de Paulownia ELongata.

      • Stefan Varga says:

        Super. O sa pun Tomentosa, cadoul de LA time. Diferenta este mare?
        Numai bine

      • Stefan Varga says:

        Buna ziua din nou. Dle Lucian, pot sa imbogatesc pamantul cu azotat de amoniu? Dizolvat in APA sau nu? CE alceva as putea folosi?
        Numai bine!

      • Lucian Covaci says:

        De ce doresti sa înbogatesti pamantul ?
        Vrei sa ajuti Paulownia sa creasca mai repede ?
        Eu va recomand doar îngrasaminte foliare sa dati pe planta sau la radacina ei sau sa folositi Purinul: http://clucian.sunphoto.ro/Purinul
        În lipsa unor teste sa vedeti continutul de nutrienti din sol nu va recomand da dati doar sa îngrasati pamantul. Puteti sa creati probleme.

  121. bulgaru tudor says:

    Suntem an iulie 2016 .VREAU SI EU SEMINTE PAOLONIA TOMENTOSA.CUM PROCEDAM ?

  122. Mitroi marian says:

    Buna ziua Domnule Covaci,
    Doresc si eu seminte de pawlonia tormentosa.
    Nu am numarul dvs. de contact. Imi puteti lasa un mail cu detalii privind achizitionarea lor de la Dumneavoastra? Va multumesc.

  123. virtos says:

    Buna as vrea si eu seminte de paulownia si ceva informatii daca se poate.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.